Ewa. Gratuluję Tobie i Filipowi zaangażowania. Prężnie działacie na blogu tworząc kolejne dyktanda. Jestem pewna, że dzięki temu, już niebawem, zobaczycie efekty swojej pracy. Stworzyliście dwa dyktanda. Jedno dotyczyło ćwiczenia z lekcji i polegało na dokończeniu historii. Jest ona bardzo ciekawa, wykorzystaliście wszystkie ćwiczone wyrazy. Super. Dalej zaproponowaliście tekst dyktanda z różnymi trudnościami ortograficznymi. Dobrze, że stworzyliście je samodzielnie, dzięki czemu ćwiczycie umiejętność tworzenia tekstów. Mam tylko uwagę, żebyście nie używali caps locka i pisali zgodnie z zasadami ortograficznymi, czyli wielką literą rozpoczynali zdanie i pisali ją w nazwach własnych. Zamieściliście także tekst dyktanda zaczerpnięty z ćwiczeń wydawnictwa Grek. Czy rozwiązaliście to dyktando? Jak Wam poszło? A może stworzycie do swoich dyktand aplikację na Learning Apps? Wówczas wszyscy online zmierzą się z tymi trudnościami? Zachęcam do dalszej aktywności i trzymam kciuki.
Ewa.
OdpowiedzUsuńGratuluję Tobie i Filipowi zaangażowania. Prężnie działacie na blogu tworząc kolejne dyktanda. Jestem pewna, że dzięki temu, już niebawem, zobaczycie efekty swojej pracy.
Stworzyliście dwa dyktanda. Jedno dotyczyło ćwiczenia z lekcji i polegało na dokończeniu historii. Jest ona bardzo ciekawa, wykorzystaliście wszystkie ćwiczone wyrazy. Super.
Dalej zaproponowaliście tekst dyktanda z różnymi trudnościami ortograficznymi. Dobrze, że stworzyliście je samodzielnie, dzięki czemu ćwiczycie umiejętność tworzenia tekstów. Mam tylko uwagę, żebyście nie używali caps locka i pisali zgodnie z zasadami ortograficznymi, czyli wielką literą rozpoczynali zdanie i pisali ją w nazwach własnych.
Zamieściliście także tekst dyktanda zaczerpnięty z ćwiczeń wydawnictwa Grek. Czy rozwiązaliście to dyktando? Jak Wam poszło? A może stworzycie do swoich dyktand aplikację na Learning Apps? Wówczas wszyscy online zmierzą się z tymi trudnościami? Zachęcam do dalszej aktywności i trzymam kciuki.
Ten komentarz został usunięty przez autora.
OdpowiedzUsuń